Felanmälan & garantiservice
Du som bor i en nyproducerad lägenhet har garantier på att allt skall fungera. Om så inte skulle vara fallet så täcker garantiservicen detta inom garantiperioden.
Om en tjänst eller installation har utförts felaktigt så skall leverantören rätta till detta fel kostnadsfritt förutsatt att garantitiden fortfarande gäller.
Du gör en felanmälan till Care of Serneke här via hemsidan, telefon, mail eller via vår boendeapp.
Vi gör en bedömning av felet och ser om ytterliga kompletteringar av uppgifter behövs. Är ärendet sådant att det bedöms giltigt inom garantin så skickar vi service. Om ärendet inte är inom garantigränsen så erhåller ni ett kostnadsförslag på ytterligare felsökning & service från oss
Hur gör jag en felanmälan?
Du kan göra en felanmälan genom vår hemsida, app och genom att ringa in till vår kundtjänst på 031 381 03 01
Vilka felanmälningar kan jag få hjälp med?
Vi gör en bedömning av felet och ser om ytterliga kompletteringar av uppgifter behövs. Är ärendet sådant att det bedöms giltigt inom garantin så skickar vi service. Om ärendet inte är inom garantigränsen så erhåller ni ett kostnadsförslag på ytterligare felsökning & service från oss.
Hur vet jag om min felanmälan omfattar garantitiden?
Genom att skicka in en felanmälan gör vi en bedömning angående ärendet och återkommer med svar om ärendet omfattas av garantitiden.
Jag har precis gjort en felanmälan, när får jag svar?
Vi återkopplar till dig inom 48 h.
Till felanmälan